Dostawa i metody płatności.

Sklep internetowy www.tanifilet.pl realizuje dostawy produktów pod wskazany przez klienta adres za pomocą naszych autoryzowanych autochłodni posiadających wymagane atesty.
Towary dostarczane są na obszarze Austrii – wybrane regiony, Belgii, Danii, Francji – wybrane regiony, Holandii, Luksemburga, Niemiec oraz Szwecji – wybrane regiony.
Płatność za zamówienie odbywa się gotówką przy odbiorze zamówienia bezpośrednio u kierowcy pod podanym przez Klienta adresem.

Najczęściej zadawane pytania:

W jaki sposób realizujecie dostawę?

  1. Produkty są dostarczane przez naszych kierowców naszymi dostawczymi chłodniami.
  2. Dojeżdżamy pod podany przez klienta adres, informując go wcześniej (zazwyczaj w czwartek) o dniu oraz przybliżonej godzinie dostawy.
  3. Klient przepakowuje zakupy z naszych pojemników we własne torby i uiszcza należną kwotę gotówką bezpośrednio u kierowcy.

Kiedy moje zakupy zostaną dostarczone?

Klient wybiera 1 z 3 dostępnych terminów dostaw. Zamówienie dostarczymy w jednym z trzech dni w wybranym przez Klienta terminie.

Zamówienia dostarczamy w dniach Pt-Sb-Nd-Pn, dostawy do Danii odbywają się w dniach Nd-Pn, w godzinach 6:00-22:00, lub jeśli wymaga tego sytuacja (warunki drogowe itd.) może zdarzyć się, że dostawa odbędzie się poza wyżej podanym przedziałem czasowym lub w inne dni tygdonia, w Pn-Wt. Dni dostawy mogą również przesunąć się ze względu na święto (dzień wolny od pracy); a dostawy świąteczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc) mają osobny terminarz dostaw oraz godziny dostaw mogą być poza podanym wyżej przedziałem czasowym.

Jaki jest koszt dostawy?
Minimalna wartość zamówienia to 80€/700dkk przy czym dostawa jest darmowa.
Jeśli po włożeniu wszystkich produktów do koszyka zamówienie nie osiągnęło minimalnej kwoty zamówienia sklep doliczy 25€ lub 191,98dkk o czym poinformuje Klienta w podsumowaniu zamówienia.

Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia na konkretny dzień?

  1. Nasza firma nie dostarcza produktów codziennie, a głównie w weekendy (Pt-Sb-Nd). Nie korzystamy z usług kurierskich, posiadamy własny transport co oznacza, że trasy ustalamy logistycznie według adresów Klientów na dany weekend. Zawsze staramy się dostosować do preferencji Klienta, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe.
  2. Jeśli Klient jest niedostępny w danym dniu/danych godzinach wybranego terminu zalecamy wpisać to w polu uwag do zamówienia lub skontaktować się z nami poprzez nasz Facebook/Whatsapp maksymalnie do wtorku poprzedzającego dany weekend do godziny 22:00. Jeśli jest taka możliwość zalecamy podać adres zastępczy (np. u sąsiada lub w innej miejscowości).

Jak zapakowane są moje zakupy?
Wszystkie zakupy pakujemy ostrożnie i dokładnie. Zamówienia są spakowane w pojemniki E2 przeznaczone do żywności, które następnie trafiają do jednej z naszych chłodni. Produkty przez cały czas przechowywane są w odpowiedniej temperaturze chłodniczej wymaganej dla danego produktu, aż do momentu dostarczenia zamówienia pod podany przez Klienta adres.

Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Nasze biuro obsługi Klienta wysyła informacje o dokładnym dniu oraz przybliżonej godzinie dostawy, dodatkowo nasi kierowcy kontaktują się telefonicznie z Klientem (pod numerem telefonu podanym w zamówieniu), w danym dniu, w którym ma nastąpić dostawa.
W przypadku braku możliwości odbioru zamówienia z powodów Klienta (tylko przy braku wcześniejszej informacji, przy złożeniu zamówienia, o godzinach niedostępności), sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów opisanych w regulaminie sklepu dostępnego na stronie www.tanifilet.p