Dostawa i metody płatności.
Sklep internetowy www.tanifilet.pl realizuje dostawy produktów pod wskazany przez klienta adres za pomocą naszych autoryzowanych autochłodni posiadających wymagane atesty.
Towary dostarczane są na obszarze Austrii – wybrane regiony, Belgii, Danii, Francji – wybrane regiony, Holandii, Luksemburga, Niemiec oraz Szwecji – wybrane regiony.
Płatność za zamówienie odbywa się gotówką przy odbiorze zamówienia bezpośrednio u kierowcy pod podanym przez Klienta adresem.
Najczęściej zadawane pytania:
W jaki sposób realizujecie dostawę?
- Produkty są dostarczane przez naszych kierowców naszymi dostawczymi chłodniami.
- Dojeżdżamy pod podany przez klienta adres, informując go wcześniej (zazwyczaj w czwartek) o dniu oraz przybliżonej godzinie dostawy.
- Klient przepakowuje zakupy z naszych pojemników we własne torby i uiszcza należną kwotę gotówką bezpośrednio u kierowcy.
Kiedy moje zakupy zostaną dostarczone?
Klient wybiera 1 z 3 dostępnych terminów dostaw. Zamówienie dostarczymy w jednym z trzech dni w wybranym przez Klienta terminie.
Zamówienia dostarczamy w dniach Pt-Sb-Nd-Pn, dostawy do Danii odbywają się w dniach Nd-Pn, w godzinach 6:00-22:00, lub jeśli wymaga tego sytuacja (warunki drogowe itd.) może zdarzyć się, że dostawa odbędzie się poza wyżej podanym przedziałem czasowym lub w inne dni tygdonia, w Pn-Wt. Dni dostawy mogą również przesunąć się ze względu na święto (dzień wolny od pracy); a dostawy świąteczne (Boże Narodzenie, Wielkanoc) mają osobny terminarz dostaw oraz godziny dostaw mogą być poza podanym wyżej przedziałem czasowym.
Jaki jest koszt dostawy?
Minimalna wartość zamówienia to 80€/700dkk przy czym dostawa jest darmowa.
Jeśli po włożeniu wszystkich produktów do koszyka zamówienie nie osiągnęło minimalnej kwoty zamówienia sklep doliczy 25€ lub 191,98dkk o czym poinformuje Klienta w podsumowaniu zamówienia.
Dlaczego nie mogę złożyć zamówienia na konkretny dzień?
- Nasza firma nie dostarcza produktów codziennie, a głównie w weekendy (Pt-Sb-Nd). Nie korzystamy z usług kurierskich, posiadamy własny transport co oznacza, że trasy ustalamy logistycznie według adresów Klientów na dany weekend. Zawsze staramy się dostosować do preferencji Klienta, aczkolwiek nie zawsze jest to możliwe.
- Jeśli Klient jest niedostępny w danym dniu/danych godzinach wybranego terminu zalecamy wpisać to w polu uwag do zamówienia lub skontaktować się z nami poprzez nasz Facebook/Whatsapp maksymalnie do wtorku poprzedzającego dany weekend do godziny 22:00. Jeśli jest taka możliwość zalecamy podać adres zastępczy (np. u sąsiada lub w innej miejscowości).
Jak zapakowane są moje zakupy?
Wszystkie zakupy pakujemy ostrożnie i dokładnie. Zamówienia są spakowane w pojemniki E2 przeznaczone do żywności, które następnie trafiają do jednej z naszych chłodni. Produkty przez cały czas przechowywane są w odpowiedniej temperaturze chłodniczej wymaganej dla danego produktu, aż do momentu dostarczenia zamówienia pod podany przez Klienta adres.
Co się stanie z zamówieniem gdy nie będzie zamawiającego pod wskazanym adresem o wyznaczonej porze dostawy?
Nasze biuro obsługi Klienta wysyła informacje o dokładnym dniu oraz przybliżonej godzinie dostawy, dodatkowo nasi kierowcy kontaktują się telefonicznie z Klientem (pod numerem telefonu podanym w zamówieniu), w danym dniu, w którym ma nastąpić dostawa.
W przypadku braku możliwości odbioru zamówienia z powodów Klienta (tylko przy braku wcześniejszej informacji, przy złożeniu zamówienia, o godzinach niedostępności), sprzedawca ma prawo żądać zwrotu poniesionych kosztów opisanych w regulaminie sklepu dostępnego na stronie www.tanifilet.p